Jak dobierać słowa kluczowe

Słowa kluczowe to nic innego jak hasła, wyrażenia jakie wpisywane są przez użytkownika internetu do wyszukiwarki. Wyniki wyszukiwarki odpowiadają na zapytanie gdzie znajdę „słowo kluczowe”. Co wpisać by dostać jak najbliższe odpowiedzi ? Nad tym głowią się nie tylko użytkownicy ale i pozycjonerzy. Co ciekawe statystyki słów kluczowych jakie prowadzi wyszukiwarka dowodzą iż nie rzadko słowami kluczami są dość absurdalne określenia i zlepki słów, które są skrótem myślowym użytkownika. Najczęściej jest to w przypadku poszukiwań w obszarze handlu internetowego produkt i cena, bądź miejscowość, region. Pewno każdy już zdążył się przekonać, iż warto dookreślać słowo kluczowe bowiem wpisując w wyszukiwarkę zbyt popularne słowo otrzymamy wiele wyników które niekoniecznie będą dla ans satysfakcjonujące. Zarazem frazy dwóch słów lub więcej niosą za sobą pułapkę kiedy wyszukiwarka wskazuje strony na których w dowolnych miejscach ich treści słowa te występują rozłącznie. Wtedy warto posłużyć się zaawansowanymi funkcjami wyszukiwania poprzez cudzysłów lub inne znaki pozwalające sprecyzować zakres szukania informacji.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published / Required fields are marked *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>